Selskaber i Den Blå Kirke

I Den Blå Kirke er selskaberne noget helt specielt for os, og vi planlægger hvert selskab ned i detaljer. Derfor fortrækker vi at holde et personligt møde med dig, hvor vi kan sammensætte et arrangement, der passer til dine personlige ønsker, ligesom vi også gerne er behjælpelige med specielle ønsker omkring diætmad og vegetarretter.

Vi ønsker at tilbyde dig råvarerne fra lokale producenter i så stort omfang som muligt, således at du kan smage på det fantastiske udbud af råvarer, som Den Blå Kirke er beliggende ved. Nedenstående menuforslag er ment som inspirationskilde.

Kirkesalen er den gamle, store flotte kirkesal, som er dekoreret med flotte udsmykninger og har fascinerende højt til loftet. Her er plads til selskaber på op til 100 gæster. Er man over 50 personer, følger loungen med til velkomst m.m.

Loungen er det hyggelige og intime lokale med plads til op til 30 gæster. I loungen er der desuden en bar og det er oftest her vi vil tage imod gæsterne.

Helaftensarrangement

Velkomstbobler med velsmagende snacks

3-retters gourmetmenu
eller
hovedretsbuffet med forret og dessert sammensat efter ønske

Udsøgt vinmenu under hele middagen

Friskmalet kaffe og te med søde fristelser

Bar med øl, vine, gængse drinks & vand ad libitum efter maden

Natmad sammensat efter ønske

895 kr.

Prisen er baseret på et 7 timers arrangement.

Listepriser:

Menu/3 retter fra kr. 345,-
Buffet med forret og dessert fra kr. 390,-
Natmad fra kr. 85,-
Bryllupskage fra kr. 75,-

Velkomstdrink med hjemmelavede snacks: fra kr. 125,- per glas
Øl: Kr. 35,- per stk.
Special øl: fra kr. 45,- per stk.
Sodavand: Kr. 25,- per stk.

Kaffe eller te: Kr. 45,- per kuvert
Kaffe eller te med søde sager: Kr. 65,- per kuvert

Vine: Fra kr. 295,- per flaske

Cognac & likør: Fra kr.50,- per stk.
Spiritus: Fra kr. 75,- per stk.

Blomster fra kr. 95,- per stk.

Ovenstående eksempler er inkl. stearinlys og hvide stofduge til bordene, men uden blomsterdekorationer.

Børn mellem 4 og 12 år er halv pris på ovenstående. Vi tilbyder også særlige børnemenuer.

Lidt praktiske informationer:

Efter at vi har aftalt alle detaljer, modtager du en skriftlig & endelig bekræftelse med alle detaljer omkring festen. Du bedes underskrive og returnere til os senest to uger efter modtagelse.

Senest 7 dage før festen skal vi kende det endelige antal gæster og information om, hvem der er toastmaster, hvem der er allergiker, diabetiker, vegetar, veganer og kørestolsbruger. Alt sammen information som er vigtig for at sikre, at du og dine gæster får den bedste service.

Vi gør opmærksom på at rygning i huset ikke er tilladt.

Varighed 7 timer, derefter tillægges kr. 100,- pr. person pr. påbegyndt time.

Minimum 15 personer.